Кошик
893 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (завтра, 14.05).

+380 (95) 119-34-00
+380 (68) 917-56-32
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення або обмін товарів відбувається упродовж 14 днів із моменту придбання за договореністю та письмовим заявленням покупця із зазначенням причини, відправленого за допомогою форм зворотного зв'язку, які дають змогу ідентифікувати клієнта. Просимо врахувати, що специфіка пропонованої нами продукції така, що повернення певної частини товарів, на яких немає пломба, або пошкодження заводське паковання, або розливного, відрізного неможливий, тому товар приймається тільки за очевидності факту його невикористання покупцем. Ми змушені буде відмовити Вам у поверненні або обміні товару на новий, якщо: - не збережений товарний вигляд і споживчі якості товару; - немає цілісності фірмового заводського паковання в тому вигляді, у якому товар був отриманий замовником; - немає товарного чека, що підтверджує факт покупки; - під час перевірки якості продукту виявлені дефекти, механічні пошкодження, що порушують товарний вигляд виробу. Транспортні витрати за доставляння товару, що повертається або обминається, недопустимої якості, поставленого з нашої вині або виробника, виявленого заводського браку, здійснюється завдяки магазину. Транспортні витрати за доставляння товару, що повертається або обмінюваного, належної якості з ініціативи покупця, у разі відмови від купівлі або бажання обміняти товар, що повертається, на інший, здійснюється завдяки покупцям зі узгодження з менеджером компанії. Повернення попередньо видалених грошових засобів відбувається відповідно до способу їх отримання.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner